Centrala telefoniczna VoIP IP PBX

Wyświetlanie wszystkich wyników: 2

Centrala telefoniczna IP PBX – nowy poziom komunikacji

IP PBX to nowy wymiar centrali telefonicznej i wyższy poziom komunikacji, który doskonale sprawdza się zarówno w przypadku małej czy średniej firmy, jak i korporacji. Wybierając centralę telefoniczną IP PBX można zyskać nie tylko większą mobilność, bogate funkcjonalności, których nie posiadają tradycyjne centrale, ale również zdecydowanie niższe koszty utrzymania oraz użytkowania.

Idealne dla call center i nie tylko

Wraz ze wzrostem popularności technologii VoIP, coraz mocniej zyskują na znaczeniu również centrale telefoniczne IP PBX. Rozwiązania tego typu są znacznie prostsze w instalacji i konfiguracji oraz zdecydowanie łatwiejsze w obsłudze. Co więcej, przy wykorzystaniu IP PBX, w trakcie zmiany stanowiska praca, wystarczy jedynie samo podłączenie telefonu do najbliższego portu Ethernet z zachowaniem tego samego numeru. Nic więc dziwnego, że z centrali IP PBX tak chętnie korzystają firmy z branży call center oraz contact center.
Potrzebujesz centrali telefonicznej IP PBX – centrali voip? Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania.