ADMINISTRACJA

Zapotrzebowanie na rozwiązania z zakresu

  • Dostaw i montażu urządzeń na terenie instytucji,
  • Wykorzystywania technologii VoIP do nawiązania połączeń z urzędem za pomocą strony internetowej
  • Monitoringu obiektów i punktów ochrony za pomocą wideo domofonów
  • Systemów przekierowywania rozmów IVR
  • Serwisu urządzeń wraz z przeszkoleniem pracowników
  • Rekomendowane produkty: bramy, centrale IP, telefony stacjonarne, systemy dyrektorsko-sekretarskie, konsole dyspozytorskie
  • Gwarancja w systemie door-to-door

Efekty wprowadzenia rozwiązań telefonii VoIP

  • Wdrożenie rozwiązań przez VoIPoint umożliwia tańsze utrzymanie systemów telekomunikacyjnych, poprzez jednolite zarządzanie infrastrukturą oraz obniżenie kosztów rozmów
  • Prosta skalowalność systemu (łatwa rozbudowa) – wszystkie urządzenia współpracują ze sobą, eliminując problemy związane z dodatkową konfiguracją
  • Wielomodułowe rozwiązania gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa, dzięki czemu możliwość dopasowania do potrzeb konkretnej instytucji nie stanowi skomplikowanej procedury
  • Lepsze zarządzanie czasem pracy
  • Łatwość w nawiązaniu kontaktu pomiędzy poszczególnymi pracownikami oraz z centralą firmy
  • Zwiększenie efektywności pracy zespołów oraz poszczególnych pracowników firmy
  • Możliwość integracji z istniejącymi systemami CRM

Produkty


Administracja
  • IP PBX – 3CX w wersji PRO
  • Telefony IP – Yealink T22P, T26P, T46G
  • Bramy IP – Dinstar/beroNet
  • Helpdesk – 3CX w wersji PRO (Call Center)
  • Telefon konferencyjny – Polycom IP6000
  • Akcesoria – słuchawki nagłowne AxTel i Yealink

Nasze wdrożenia cechuje

  • Terminowość oraz profesjonalizm
  • Wysoka jakość wykonywanych usług
  • Fachowość usług instalacji oraz reinstalacji
  • Płatność za zlecenia, nie za gotowość do pracy
  • Gwarancja wsparcia technicznego oraz technologicznego ze strony zespołu doświadczonych specjalistów
  • Wdrożenia na terenie całego kraju (bez znaczenia na ilość urządzeń)