Call Center & Help Center

ZAPOTRZEBOWANIE NA ROZWIĄZANIA Z ZAKRESU

  • Dostaw i montażu urządzeń na terenie Call-Center
  • Oprogramowania i CRM
  • Dashboard (kontrola kolejek połączeń)
  • Systemów przekierowywania rozmów IVR
  • Serwisu urządzeń
  • Rekomendowane produkty: bramy IP i centrale IP, telefony stacjonarne, słuchawki nagłowne
  • Gwarancja w systemie door-to-door

EFEKTY WPROWADZENIA ROZWIĄZAŃ TELEFONII VOIP

  • Wdrożenie rozwiązań przez VoIPoint umożliwia tańsze utrzymanie systemów telekomunikacyjnych, poprzez jednolite zarządzanie infrastrukturą oraz obniżenie kosztów rozmów
  • Prosta skalowalność systemu (łatwa rozbudowa) – wszystkie urządzenia współpracują ze sobą, eliminując problemy związane z dodatkową konfiguracją
  • Wielomodułowe rozwiązania gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa, dzięki czemu możliwość dopasowania do potrzeb konkretnej instytucji nie stanowi skomplikowanej procedury
  • Lepsze zarządzanie czasem pracy
  • Łatwość w nawiązaniu kontaktu pomiędzy poszczególnymi pracownikami oraz z centralą firmy
  • Zwiększenie efektywności pracy zespołów oraz poszczególnych pracowników firmy
  • Możliwość integracji z istniejącymi systemami CRM

Produkty


Call Center
  • IP PBX – 3CX
  • Telefony IP – Yealink, Snom
  • Bramy IP & SBC – beroNet, Sangoma, Dinstar, Portech
  • Słuchawki nagłowne – Yealink, AxTel
  • Usługi – wirtualny magazyn
  • Usługi – zdalna logistyka do i od klienta końcowego
  • Usługi – zarządzanie sprzętem VoIP – centrala platforma TR069
  • Usługi – instalacje oraz utrzymanie systemów telekomunikacyjnych na terenie całego kraju

NASZE WDROŻENIA CECHUJE

  • Terminowość oraz profesjonalizm
  • Wysoka jakość wykonywanych usług
  • Fachowość usług instalacji oraz reinstalacji
  • Płatność za zlecenia, nie za gotowość do pracy
  • Gwarancja wsparcia technicznego oraz technologicznego ze strony zespołu doświadczonych specjalistów
  • Wdrożenia na terenie całego kraju (bez znaczenia na ilość urządzeń)